Näin asioit AED-verkkokaupassa
Asioiminen verkkokaupassa on hyvin yksinkertaista. Valitset ja tilaat haluamasi tuotteet suoraan verkkosivuiltamme tai tilaat tuotteet sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse (+358(0)75-3263769).
Kun olet löytänyt haluamasi tuotteet lisäät ne ostoskoriisi klikkaamalla ruudun yläkulmassa olevaa “Lisää ostoskoriin” painiketta, jolloin tuotteen hinta tulee myös näkyviin. Kun olet tyytyväinen ostoskorisi sisältöön siirry kassalle jossa voit maksaa ostoksesi kätevästi ja turvallisesti kansainvälisellä tilisiirrolla tai luottokortilla. Rekisteröityneet kanta-asiakkaamme voivat maksaa myös jälkikäteen laskutuksella.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Saat uuden viestin kun tilaamasi tuotteet ovat lähetysvalmiina varastoltamme. Lisäksi voit seurata lähetyksesi kulkua verkkokauppamme tarjoaman linkin välityksellä.
Rekisteröityneet asiakkaamme hyötyvät nopeasta ja vaivattomasta palvelusta ja voivat käyttää tilauksilleen useampia toimitusosoitteita.
Kuinka rekisteröidyn AED-verkkokauppaan?
Voit nopeasti ja helposti rekisteröidä käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaan. Suosittelemme sähköpostiosoitetta käyttäjätunnukseksi, jolloin se on helpompi muistaa. Salasanan tulee olla vähintään 6 merkkiä pitkä.
Mikä on AED-verkkokaupan edullisten hintojen salaisuus?
Pyrimme pitämään tuotanto- ja käsittelykulumme kaikilla tasoilla mahdollisimman alhaisina. Medisolilla on verkkokauppoja jo 16 eri Euroopan maassa, mikä mahdollistaa että voimme ostaa suuria tuote-eriä ja tarjota jälleenmyyjillemme merkittäviä paljousalennuksia. Tämä takaa tuotteittemme edullisen ja kuluttajaystävällisen hinnoittelun myös AED-verkkokauppamme asiakkaille. Liiketoiminnassa pyrimme käyttämään mahdollisimman vähän välikäsiä, logistiikkamme on mahdollisimman tehokasta ja myymme tuotteitamme ainoastaan verkkokaupassa. Nämä kaikki ovat tekijöitä, jotka varmistavat sen, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tuotteistamme parhaan, muita edullisimman hinnan.
Apua, olen unohtanut salasanani!
Mikäli olet unohtanut salasanasi, paina kirjautuessasi palveluumme ”Salasana unohtunut” painiketta, niin lähetämme sinulle sähköpostitse linkin, jonka avulla voit luoda uuden salasanan.
Kuinka voin muuttaa tilaukseni toimitusosoitteen?
Jos haluat muuttaa tilauksesi toimitusosoitteen jälkikäteen, ota mahdollisimman pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse. Näin voit ennalta välttää, ettei tilaustasi toimiteta virheelliseen osoitteeseen.
Mitä teen, jos saan ilmoituksen, että käyttäjätunnukseni tai salasanani on virheellinen?
Tarkista, että käyttäjätunnuksesi on sama kuin sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt asiakkaaksemme. Jos käyttämäsi sähköpostiosoite on oikea, virhe on todennäköisesti salasanassasi. Paina kirjautuessasi palveluumme ”Salasana unohtunut” painiketta, niin lähetämme sinulle sähköpostitse linkin, jonka avulla voit luoda uuden salasanan.