Reklamaatiot
Haluamme että asiakkaana olet tyytyväinen AED-Verkkokaupan/Medisol BV:n myymiin tuotteisiin ja tarjoamiimme palveluihin. Jos kuitenkin syystä tai toisesta emme ole vastanneet odotuksiasi niin toivomme että kerrot tästä meille.
Pyri viestissäsi vastaamaan seuraaviin kysymyksiin mahdollisimman hyvin
- Mistä et ole tyytyväinen?
- Mitä tilauksellesi on tapahtunut?
- Mitä itse ehdotat ratkaisuksi?
Mielipiteesi on meille tärkeä joten ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +358(0)75-3263769.
Käsittelyaika
Valitukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti, yleensä kuitenkin 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.
Euroopan Unionin tarjoama verkkopalvelu kuluttajariita-asioissa
Uuden Euroopan Unionin kuluttajaa suojaavan lainsäädännön myötä koko Euroopassa on tammikuusta 2016 alkaen käytössä ilmainen verkkopalvelu sopimusriita-asioiden ratkaisemiseksi. Euroopan Unionin kuluttajapalvelun puoleen voit kääntyä aina kaikissa verkkokauppaan liittyvissä kiista-asioissa omalla äidinkielelläsi. Lisätietoja on saatavilla Euroopan Unionin kuluttajille suunnatuilta verkkosivuilta.